Veelgestelde vragen.

Welke berichten heb ik nodig?

Ik ben een zelfstandige.

We raden deze 4 berichten aan.

Buiten de openingstijden onbereikbaar:
・Gesloten: vermeld je openingstijden
・Vakantie: periode niet bereikbaar
・Feestdag: uitzonderlijk niet bereikbaar

Binnen de openingstijden onbereikbaar:
・Voicemail: laat een boodschap na

Wij zijn een KMO.

Daarbovenop:
・Vakantie: tweede periode niet bereikbaar
・Lunchpauze: bel straks terug
・Bezet: even geduld – we helpen je verder
・Wachtrij: eventueel met muziek

Wij zijn een bedrijf met veel bellers.

Langere wachtrij:
・Wachtrij: Nog eventjes geduld.
・Wachtrij: Er zijn nog 3 wachtenden
・Wachtrij: Je wordt nu doorgeschakeld

Wij zijn een bedrijf met verschillende diensten.

Maak gebruik van een keuzemenu
・Keuzemenu’s: Welkom, kies de juiste dienst

Wij zijn een bedrijf met internationale klanten.

Kies eventueel een meertalige stem

・Geef al je berichten meertalig op.

・Vergeet het allereerste taalkeuze-menu niet.

Hoe kan ik bestellen?

Hoeveel kost het om je tekst te laten inspreken?

De startkost is €30 bij huisstem Johfrah en €59 bij de externe stemmen om je telefoonberichten te laten inspreken. In die prijs zitten 30 woorden inbegrepen. Daarna kost het €1 / woord extra.

Heb je meerdere berichten?
Schrijf dan al je telefoonberichten in het tekstvak op, in aparte alinea’s. Klik op opmerking toevoegen om extra uitleg over de berichten mee te geven. Dit omdat de prijs automatisch berekend wordt op het aantal woorden in het tekstveld.

Hoeveel kost een spoed-bestelling?

Wil je de berichten ontvangen binnen de werkdag? Dat kan. Onze stemacteurs spreken vanuit professioneel ingerichte home-studio en kunnen je telefoonberichten dus snel aanleveren als dat moet. Kies hiervoor op de afreken-pagina voor de optie ‘1 werkdag’. Deze service kost 39 euro extra.

Wat is het verschil tussen een keuzemenu, een voicemail en een on-hold bericht?

Een keuzemenu stel je in als je via een doorschakel systeem je beller wil verbinden met de juiste dienst.

Bijvoorbeeld:

Voor vragen over uw factuur, toets 1. 
Voor de dienst na verkoop, toets 2.
Voor alle andere vragen, toets 3

Een voicemail hoort de beller wanneer hij tijdens de kantooruren belt, maar je hem niet te woord kan staan.

Bijvoorbeeld:

Welkom bij X. Wij konden je oproep even niet beantwoorden maar wij bellen je zo snel mogelijk terug. Spreek je naam en boodschap in na de toon.

Een on-hold bericht krijgt de beller te horen wanneer hij meteen in een wachtrij geplaatst wordt. Dit is handig wanneer je lijnen vaak bezet zijn en je je beller wil vragen om even geduld hebben voor hij aan de beurt komt.

Bijvoorbeeld:

Welkom bij X. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zo dadelijk verder. 
Kan ik dit instellen op mijn gsm? Of wat heb ik hiervoor nodig?

Heb je een configuratiescherm?
De meeste van onze klanten zijn professionele klanten bij Proximus, Telenet of hebben een VOIP-abonnement zoals 3CX, FreePBX, Voys waarbij ze via het configuratiescherm een wachtrij kunnen aanmaken en de audiobestanden kunnen uploaden.

Beschik je enkel over een gsm-abonnement?
Dan kan je enkel een voicemail instellen. Bel dan naar je het nummer van je telefoon-provider – Orange (5555) ・ Proximus (1969) ・ Telenet (5555) ・ MobileVikings (1996) ・ Scarlet (1991) of Base (1933) – en speel ons bestand af wanneer je het bericht mag inspreken.

Wat nadien?

Wat als ik niet tevreden ben?

In een uitzonderlijk geval zou dit kunnen gebeuren. Je had iets anders in gedachten. Wij willen dat iedereen tevreden is. Dus eventueel kan een andere stem je berichten inspreken. Toch niet tevreden? Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! policy. Geen probleem.

Kan ik een nieuwe opname krijgen? Er is een woord fout uitgesproken.

Uiteraard. Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs. Mocht je natuurlijk je hele tekst willen veranderen, dan rekenen we wel een nieuw bericht aan. Dat is begrijpelijk.

Scroll to Top